Klacht: Energie contract onder valse voorwenselen

op 09 juli 2016 over MKB collectieven in de categorie Inkooporganisaties

Ik ben telefonisch benaderd door MKB Collectieven voor het gezamenlijk inkopen van energie, ik heb vermeld dat ik graag een offerte zou ontvangen met de tarieven en voorwaarden.
Ik heb opdracht gegeven om mee te doen anders zou ik geen offerte ontvangen, wat ik mij niet gerealiseerd heb is dat ik in plaats van een offerte een contact voor de levering van energie heb ontvangen waarvan de annuleringstermijn reeds verstreken is.
Toen ik ben gaan zoeken op internet bleek dat MKB collectieven niets te maken heeft met het Midden en klein bedrijf.

Ik wil absoluut geen nieuw energie contract voor 3 jaar en wil bij mijn huidige leverancier blijven (nuon)

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MKB collectieven over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Michael Schilderman

5 maanden geleden - Vanmorgen gesproken met Katja van MKB Collectieven m.b.t mijn klacht over de werkwijze en het energie contract bij Total voor 3 jaar. Ik kan iederéén melden dat mijn klacht op professionele wijze is opgelost, bij wijze van uitzondering wordt mijn energie contract ontbonden. Ik wil van mijn kant mijn waardering uitspreken naar Katja van MKB collectieven voor haar inzet om dit op te lossen. Met vriendelijke groeten,

Alle klachten die gemeld zijn door Michael Schilderman