Klacht: Emté waalreseweg valkenswaard

op 31 augustus 2016 over EmTe in de categorie Supermarkten

Geachte heer,mevrouw,

Helaas heb ik een klacht over bovengenoemd filiaal
n.l.:
Het haastige werken en het te kort aan personeel.
Aan de band voor de boodschappen wordt niet met de schuif gewerkr er wordt mij verteld dat klanten dat lastig vinden,
Ik vind het lastig om mijn boodschappen tussen de boodschappen van andere klanten uit te graaien, omdat de kassiëres al met de volgende klant beginnen en ik mijn boodschappen nog niet ingepakt heb.
Ik ben snel maar het begint op een wedstrijd te lijken.
Al overlegd met de bedrijfleidster maar nog niets verbeterd.
Ook bij de service balie staan ze met volle karren en kan de klant voor de slijterij of de poststukken ooit 15 minuten wachten omdat eerst de boodschappen klanten voorrang hebben.
Conclusie te weinig personeel te weinig kassa’s open.
Ook vaak produkten die niet voorradig zijn en ook vaak over de data zijn.
Veel fouten met aanbiedingen ik vraag vaak een bon om alles na te kijken er worden veel fouten gemaakt met aanbiedingen vriendelijke personeelsleden zijn er wel maar zeker niet allemaal.
Dit gaat mij aan het hart maar ik moet dit even kwijt want dit filiaal is geen fijne winkel.

Ik ben tevreden als alles loopt zoals in de concurrerende filialen waar ze wel vriendelijk zijn en de klant ook als klant behandelen, heel belangrijk in deze maatschappij.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over EmTe

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over EmTe nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door sofia123