Klacht: Empire tablet al bij aankomst defect

op 13 januari 2014 over Veronica Magazine in de categorie Magazines

Ik heb een defect Tablet ontvangen bij aankomst, scherm werd grijs en knipperde, ipv een nieuw tablet te sturen mag ik meteen €6,75 dokken om dat ding naar Empire te versturen.
IVM familie omstandigheden duurde dit even. Nu was deze eind december nog verzonden.
Op 6-1-2014 mail ontvangen dat zij overgaan tot toesturen van een nieuw tablet, echter heb ik nog nooit zo lang op hoeven wachten.Op 13-1-2014 nog niets vernomen van Tablet Ik denk niet dat dat ding nog aankomt.
Waar kan ik €6,75 terugvorderen. Of gehele abonnementsbedrag?
Veronica is verantwoordelijk voor beloofde kado. Der gids gaat al weken direct de kliko in.

gehele €89 retour. Houd aub die gids maar daar.
Tablet komt toch niet aan, dan hoef ik de gids ook niet meer.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Veronica Magazine

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Veronica Magazine nog niet in behandeling is genomen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Veronica Magazine in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Veronica Magazine een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Veronica Magazine

Heeft op 30 januari 2014 om 14:39 geantwoord

Beste Judith73,

We vinden het erg vervelend om te horen dat u zo lang op uw tablet heeft moeten wachten. Als het goed is heeft ons Special care team al contact met u opgenomen en worden de verzendkosten van de tablet vergoed.
Wij hopen dat uw klacht correct en naar wens is afgehandeld. Mocht u nog verdere vragen hebben, kunt u altijd contact met ons opnemen.

Veronica Magazine Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door Judith73