Klacht: Emoji

op 10 september 2018 over Whatsapp in de categorie Apps (mobiele applicaties)

Emoji’s worden regelmatig geüpdate. Nu is mijn favoriete emoji geüpdate naar een compleet ander gezicht met een compleet andere betekenis erachter. Dit betreurt mij ten zeerste. Het betreft een nu droevig kijkende emoji, wat vroeger eruit zag als een gezichtje die als het ware onschuldig schuldig was. Deze emoji was volledig geel en had een donker wazige streep die zijn kin aanduidde. Hij had twee ovale ogen, een mond waarbij de mondhoeken naar beneden stonden en wenkbrauwen die recht boven de ogen lichtelijk afbogen naar buiten, met de vorm van het hoofd mee. Het is tegenwoordig uitermate veel gedoe om steeds een foto van de smiley te moeten sturen als ik hem wil gebruiken. Daarom vraag ik bij deze om deze smiley het liefst zo spoedig mogelijk weer terug te veranderen naar de smiley die ik zojuist beschreven heb. Daar zult u mij een enorm genoegen mee doen. Alvast bedankt.

Als de smiley weer terug veranderd wordt :)

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Whatsapp

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Whatsapp nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Berrie.van.der.Veen