Klacht: Email waar nooit antwoord op komt

op 22 juli 2012 over Vlucht24.nl in de categorie klachtmelden, Vliegmaatschappij

14 juli jl. heb ik een retourvlucht naar Barcelona geboekt. De boekingsaanvraag kwam direct, maar ik wacht nog steeds op een definitieve bevestiging. Op de website van vlucht24.nl staan zo’n 30 vragen waarmee deze maatschappij zegt je snel en makkelijk te helpen. De antwoorden gaan daadwerkelijk nergens over en komen allemaal op hetzelfde neer: als er iets niet goed is, dan moet je contact op nemen met het service-center. Ok, prima een emailtje sturen naar service@vlucht24.nl dan maar.

Direct na mijn email, waar ik mijn reserveringsnr in noem, krijg ik een automatisch gegenereerde email terug met precies dezelfde onzin als op de site staat: De 30 meestgestelde vragen staan in de email en als mijn vraag er niet bijstaat kan ik de hotline bellen. Voor 80 ct per minuut. Nou vraag ik mij af: waarom staat er dan in godsnaam een emailadres op de site als deze toch niet door iemand beantwoord worden, maar een automatisch gegenereerd email.

Goed, we gaan bellen. Na 5 minuten in de wacht en 4 euro lichter heb ik opgehangen. Hoe kan een maatschappij als vlucht24.nl zich profileren als een klantvriendelijk bedrijf terwijl de consument letterlijk van de site naar de mail wordt gestuurd en uiteindelijk in de wacht wordt gezet. Dit was mijn laatste boeking bij vlucht24.nl.

Als ik mijn definitieve boekingsbevestiging krijg. Ook vind ik dat ook emails beantwoord moeten worden, waarom is er anders een emailadres?

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vlucht24.nl in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vlucht24.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vlucht24.nl

Heeft op 27 juli 2012 om 14:41 geantwoord

Geachte klant. We hebben sinds vorige week verschillende keren geprobeerd u telefonisch te bereiken om te helpen, maar zonder succes. Belt u a.u.b. nog eens naar de hotline, of schrijf naar klantenservice@vlucht24.nl een email, dan kan dit probleem wellicht opgelost worden. Met vriendelijke groeten, Uw Vlucht24-klachtenteam

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Vlucht24.nl beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door DeniseAdmiraal