Klacht: Email problemen

op 22 februari 2018 over Strato in de categorie Websites - Building en Hosting

BeterWarm houtbriketten heeft zeker nu het koud is een druk bezochte webshop. Vrijwel geen enkele mail komt door problemen aan bij onze klanten. Geen aankoopbevestigen, orderstatus, verzendinformatie etc. Dit omdat er een probleem is met Strato en Microsoft zegt men. Dit kan niet want dit kost ons veel geld en klanten.

Dit is de redelijk goedkope melding van Strato.

Beperkingen bij het versturen van e-mails naar Microsoft-postvakken 2018-02-16 14:08
Op dit moment is het verzenden en doorsturen van e-mails van STRATO-postvakken naar Microsoft-postvakken beperkt. Dit betreft bijvoorbeeld e-mailadressen met „@live“, „@outlook“, „@msn“ of „@hotmail“.

De redenen voor deze beperkingen zijn recent gewijzigde richtlijnen van Microsoft. Dit leidt ertoe dat de servers van Microsoft enkele IP-adressen van STRATO niet toelaten. Wij zijn met Microsoft in gesprek om deze beperkingen te verhelpen.

Wij betreuren het ongemak.

Moet als de sodemieter worden opgelost. Wij betalen veel geld per maand voor een shop die moet werken. www.briketshop.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Strato

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Strato in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Strato een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Strato

Heeft op 22 februari 2018 om 14:53 geantwoord

Heeft op 22 februari 2018 om 18:51 geantwoord

Dit is helemaal geen oplossing maar een mededeling. Onze klanten krijgen nog steeds geen bericht van een aankoop etc. Het zou Strato sieren een echte oplossing aan te bieden, niet een goedkoop verhaal over spam. Wij leven in Nederland, praten Nederlands en hebben verstand van ons vakgebied maar niet van een Decated server of zoiets. Laat staan zelf inregelen en instellen. Iedere dag kost ons geldn dat is het enige wat bij ons telt. Geen van het kastje naar de muur verhaal. Ik verwacht een adequate OPLOSSING !

Alle klachten die gemeld zijn door BeterWarm