Klacht: Elke keer woning verhuurd plus je hebt 7 dagen bedenktijd en nou is mijn account geactiveerd.

op 10 augustus 2016 over Huurwoningen.nl in de categorie Websites - Woningen

Ik heb al weinig geld ben op straat gezet en wou per direct een woning. Ik heb me op deze site aangemeld omdat het zo vermeld stond
De eerste paar dagen waren gratis dus ik had me op tijd afgemeld nu is mijn account ineens geactiveerd en als nog geld er af geschreven plus het feit dat als ik dan een huurwoning bekijk en wil bezichtigen ze elke x verhuurd zijn. En
Ik heb nog geen 1 bezichtiging gehad en ben nog geen 1 x terug gebeld.

Als mijn account opgezegd word en ik mijn geld terug krijg en ze fatsoenlijke appartementen erop zetten die daadwerkelijk te huur zijn.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningen.nl in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningen.nl

Heeft op 10 augustus 2016 om 15:09 geantwoord

Beste Melissa,

Graag zou ik of per mail of telefonisch inhoudelijk verder gaan op je klacht. Het is namelijk zo dat Huurwoningen.nl een gratis termijn afgeeft van 7 dagen. Dit betekent dat je 7 gratis kunt reageren op alle advertenties op de site.

Na dit termijn gaat het betaalde account in zoals gecommuniceerd is op de site.

Zou je mij een mail willen sturen naar: info@huurwoningen.nl? Dan zoek ik het e.e.a. voor je uit.

Ik hoor graag van je.

Ashley Zuijdendorp