Klacht: Elektrische fiets

op 15 juli 2016 over ITEK in de categorie Fietsenwinkel

Hebben vorig jaar in oktober bij Itek een elektrische fiets gekocht met middenmotor. Hebben in die tijd al zeker vijf keer moeten terug binnen brengen daar hij ter hoogte van de motor(as) kraakt en trapt ook door. Men heeft al verschillende malen geprobeerd om hem te maken. Telkens zegt men dat het is opgelost, maar na enkele km rijden weer het zelfde probleem. Wij worden dat meer dan moet en willen een andere fiets. Telkens opnieuw zoekt men een andere oplossing. Ik begrijp dat ze het geld niet willen teruggeven, maar nu heeft hij zogezegd ook al te veel km gedaan om nog door een nieuwe te vervangen. Niet onze schuld dat het blijft duren. Steeds. Weer het zelfde probleem. Mijn man gebruikt deze wel voor woonwerk verkeer. 30 km per dag. Het begint echt op de zenuwen te werken.

Wij willen een gazelle elektrische fiets. Beter merk. Maar daar die bij Itek maar de helft van de prijs stonden, vragen wij er twee. Dan laten wij nog 500euro vallen.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ITEK

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ITEK in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ITEK een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ITEK

Heeft op 16 juli 2016 om 08:07 geantwoord

Zoals eerder besproken met mevrouw Laureys komt zij komende week naar ons filiaal in Dormaal waar de fiets wordt nagekeken. De fiets is inderdaad al binnen geweest voor reparatie waarna er testen (samen met de klant) werden gedaan en de fiets goed werd bevonden. We engageren ons om de fiets zo snel mogelijk in orde te maken voor de klant.

Heeft op 18 juli 2016 om 16:26 geantwoord

Hebben telefoon gekregen vanuit Nederland en hebben beloofd Tot een oplossing (vervangen ).
Fiets blijft maar kraken bén het moe.
Ik zelf wil er niet meer op rijden.
Willen ons geld terug of anders bij hún een ander merk gazelle

Alle klachten die gemeld zijn door maria laureys