Klacht: ELDERZZZ BVBA

op 11 november 2013 over MKBusiness in de categorie Incassobureaus

er werd mij telefonisch een hotelbon opgedrongen vanuit Nederland. Ik was oorspronkelijk niet geïnteresseerd maar de dame a/d lijn verzekerde mij dat ik alles op papier zou krijgen om rustig met mijn echtgenoot door te nemen. Echter ik ontving niets qua informatie doch wel een ‘LAATSTE HERINNERING’ !!!
Stel je mijn verbazing voor. Ik heb NOOIT iets ondertekend noch bevestigd want ik was voor langere tijd in het buitenland…. Zij dreigen nu met een boete van 40 EUR bovenop de factuur tbv 99,95 EUR ! Mijn vraag : voor welke ontvangen dienst moet ik betalen ? Dit is oplichting.

stopzetting aanmaningen en uiteraard GEEN INVORDERING NOCH BETALING !

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MKBusiness

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MKBusiness nog niet in behandeling is genomen.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MKBusiness in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MKBusiness een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MKBusiness

Heeft op 14 juni 2016 om 12:21 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

In goede orde ontvingen wij u klacht.

Aangezien wij voor de meerdere opdrachtgevers incasseren, zou ik graag van u vernemen voor welk bedrijf er van uw rekening is geïncasseerd.

Alvorens er geïncasseerd wordt krijgt u van u bank een vooraankondiging, hierop staat vermeldt voor welk bedrijf er geïncasseerd zal gaan worden.

Vertrouwende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben verblijf ik,

MKBusiness

Alle klachten die gemeld zijn door CHANEL5