Klacht: Einde contract

op 27 juni 2017 over Bofrost in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In maart 2017 heb ik mijn contract opgezegd bij bofrost. Om de 3 weken blijf ik een verwittiging krijgen in de bus dat ze langskomen en elke keer bel ik telefonisch af. Elke keer beloven ze me me af te melden… ik ben het zooo beu dat ik de klachtendienst wou spreken. Mevrouw aan de lijn weigert me door te verbinden en zegt dat dit niet wordt gedaan. Ik vraag de telefoonnummer van de klachtendienst en ook dit kunnen ze niet geven. Ik zoek het nummer op via internet en wat bleek.. ik kom bij diezelfde dame uit. Dus, sta ik geen stap verder

Gewenste Oplossing:

Als ik niet meer wordt lastiggevallen. Ik kan het ook negeren maar dan moeten de leveranciers onnodig tot hier rijden en dat wil ik niet. Vandaar dat ik telkens opnieuw bel dat ze NIET moeten komen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bofrost over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Els Vander Mierde