Klacht: Eind afrekening

op 04 juli 2017 over Ista in de categorie Installatiebedrijven

Wij zijn bewoners van Maastricht , wij hebben eind afrekening gehad allemaal , wij betalen allemaal 78,50 per maand . Maar nu krijgen de meeste iets terug maar is ons maand tarief ook plots met 15 of soms met 35 euro omhoog gegaan, wij accepteren dit niet , ook omdat het verbruik bij de 1 lager is en die meer moet gaan betalen en degene die het gebruik hoger heeft minder…wij hebben nu een handtekening actie gehouden , hier zijn 41 woningen en iedereen is ontevreden en zijn nu dus ook niet van plan om 91 euro of zelfs 105 euro per maand te gaan betalen
, de meeste mensen hebben hier AOW of zijn arbeidsongeschikt,….ik hoop dat er echt wat mee gedaan word, want wij hier willen het bedrag van 78,50 betalen en geen cent meer , t klopt sowieso niet 2 jaar terug kregen hier iedereen rond de 300 euro terug en nu 20 euro ongeveer , als er niets word gedaan dan stappen we naar de media en schrijvedn radar en kassa aan …ik praat niet alleen over mij , maar alle bewoners denken er zo over

Als t maand tarief t zelfde blijf 78,50 we betalen nml ook al apart aan een ander energie bedrijf en de huur is ook al verhoogt we kunnen nauwelijks het hoofd boven water houden

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Ista over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Ista in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ista een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ista

Heeft op 05 juli 2017 om 12:51 geantwoord