Klacht: EERSTEKEERSEXDATEN

op 22 januari 2014 over eerstekeersexdaten.nl in de categorie Erotiekshop

Nee,ik wil beslist niemand beledigen! Helaas is dit vrijwel zeker een gigantische leugen en – bedroeg! Ik begrijp niet,dt zoiets aan verlogene praktijken door de nederlandse wetgeving mag gebeuren! Ik waarschuw hiermede iedereen: Eerstekeersexdaten is gewoon niets anders dan gemene oplichterij! Die dames bestaan niet eens daadwerkerkelijk,die fotos kloppen niet overeen,vrouwen van 55 met fotos van jonge dames van 20,max.30…verlogene belooftes,je date met een – computer!!! Niets anders! Die bedrijvers van dit soort kontakt=sides horen achter slot en grendel-de sleutel weggooien,aub! Gewoon kriminelle! Wat verschrikkelijk,dat zoiets volgens de wetgeving in Neerland mag! Gewoon een schande!

Die bedrijvers van deze"sides"horen erg hard worden aangepakt! Achter de tralies met hun,deze leugenaars voor het Geld en de winst!

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over eerstekeersexdaten.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over eerstekeersexdaten.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door KILLARNEY