Klacht: Eerste klas oplichters

op 22 augustus 2017 over Strato in de categorie Websites - Building en Hosting

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Niet goedwerkende website dit gemeld. Kunnen t niet oplossen binnen mijn huidig pakket dus opzegging gedaan. Doen ze maar geld terug kun je naar fluiten. Krijg vervolgens antwoorden als

Koop je maar een vpn
Tja daarom is onze hosting zo goedkoop
Wij beloftes gedaan? Is niet terug te vinden in onze communicatie
Alles werkt het ligt aan u

Kortom kop in t zand steken zijn ze goed in oplossen doen ze niks. Ja contract opzeggen en t geld houden. Oplichters.

Gewenste Oplossing:

Mijn geld terug heb vanaf opzegging tot officieel einde contract.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Strato

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Strato nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Strato in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Strato een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Strato

Heeft op 25 augustus 2017 om 13:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Kevin, alles is hier al over gezegd, maar nog even in het kort: we hebben 30 dagen niet goed geld terug garantie, de performance van het pakket is niets mis mee, je hoeft maar de helft van de contractslooptijd te betalen (zonder reden), en je pakket is gewoon actief tot December.

Heeft op 25 augustus 2017 om 13:58 geantwoord

Ik betaal nu voor een dienst die niet gebruikt wordt en dat ik de helft betaald heb is dat dit met een actie gekocht. Weer een antwoord om je lachspieren te trainen, wat zijn jullie een kutbedrijf qua werking, afhandeling en klantgerichtheid. Dat jullie nog überhaupt klanten hebben, ik vind de ene klacht naar de andere. De ene smoes naar de andere en de ene leuge valt in de andere kortom meem jullie verantwoordig. Jullie hebben niet geleverd wat beloofd is verstop jullie dan niet steeds alles werkt correct. Want jullie leveren niet wat beloofd is en hebben zelf aangegeven dit niet te kunnen verbeteren in mijm huidig pakket. Gek he nu ik bij een nieuwe provider zit alles top werkt zoals het hoort en opeens nergens last van heb!!!!.

Ik heb netjes gevraagd vanaf de dag van verhuizing (die reeds bekend is bij jullie) tot eind contract mijn geld terug wil. Niet het hele aankoopsom waar jullie steeds op terug vallen maar datum verhuizinguizing tot eind contract. Niet meer niet minder. Mijm jurist heeft bijna alles afgerond en zal een deze dag stappen ondernemen tegen jullie. Echter onkosten hiervoor worden ook op jullie verhaald. Dit had en kan verkomen worden door gewoon mans genoeg te zijn en de wens/eis van de klant na te komen zoals ieder normaal bedrijf zou doen. Il heb nog nooit zoveel zeik gehad met een bedrijf als dit flopzooitje.

MENSEN BEN GEWAARSCHUWD VOOR MEN HIER EEN PAKKET AFNEEMT OF ZAKEN MEE DOET. ER ZIJN VELE BETERE EN EERLIJKERE BEDRIJVEN LET OP AUB

Reactie van de melder van de klacht Kevin L

2 maanden geleden - LET OP MET STRATO!!! ZE PAKKEN JE GELD AF EN VINDEN DIT GEWOON NORMAAL LET OP

Alle klachten die gemeld zijn door Kevin L