Klacht: Eerst geen kosten berekenen en dan pas NA betalen wel

op 14 september 2017 over Intrum Justitia in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

12 september kreeg ik een mail dat ik 50 euro moest betalen. Meteen gedaan via het eigen systeem van Intrum. Daarna krijg ik ineens een mail dat ik 90 euro moet betalen. Mijn eerdere betaling is natuurlijk nergens te bekennen… Ik geantwoord dat ik reeds betaald heb en dat ik nooit een correcte (conform uitspraak hoge raad) 14 dagen brief heb ontvangen en ik dus ook niet van plan ben deze kosten te betalen. Hierop krijg ik als antwoord dat ik moet bewijzen dat ik betaald heb en sturen zij een pdf van een brief mee die ik 1) nooit ontvangen heb en 2) niet klopt conform laatste uitspraak Hoge Raad. Ik vind het heel raar dat ik nu voor de fouten van Intrum op moet draaien

Gewenste Oplossing:

Wanneer de kosten worden kwijt gescholden. Ik ga ook niet een ander op laten draaien voor een fout die ik heb gemaakt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Intrum Justitia over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Intrum Justitia in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Intrum Justitia een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Intrum Justitia

Heeft op 19 september 2017 om 12:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Utrechtse8825 Utrechtse8825