Klacht: eerdere klacht wel beantwoord, maar gegeven oplossing is niet mogelijk

op 04 juli 2012 over Lexa.nl in de categorie Datingsites

mijn eerdere klacht van vandaag werd snel beantwoord.
Er werd gezegd, dat al eerder berichten waren verstuurd, maar ik had gemeld dat ook het emailadres in mijn profiel onjuist was (gestuurd aan de hacker ode212@hotmail.com).
Mijn juiste gegevens moeten toch in de database te vinden zijn en bovendien had ik het doorgegeven.
Nu geven ze als oplossing: een nieuw profiel aanmaken met een nieuw emailadres.
Doe ik dat,(tot 2x toe) kan ik nog niet inloggen (“wachtwoord onjuist”)
En dat, terwijl ik probeer in te loggen via de bevestigings email van Lexa.
Wat nu????????????

Er wordt trouwens aangegeven, dat de eerder klacht is opgelost, maar dat is dus niet juist!

Ik wil gewoon kunnen inloggen op mijn bestaande account
of mijn abonnementsgeld retour.
Daarvan had ik ook al alle gegevens doorgegeven via het bericht

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lexa.nl in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lexa.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lexa.nl

Heeft op 04 juli 2012 om 16:53 geantwoord

Beste dammie16,

u geeft aan dat uw klacht niet is opgelost.

Ik heb uw gegevens nogmaals nagekeken en ook de eerdere berichten die u naar het Customer Care Team heeft verstuurd en hieruit kan ik opmaken dat u met het e-mailadres "ode212@hotmail.com" contact heeft opgenomen met het Customer Care Team. Om deze reden krijgt u ons antwoord ook automatisch op dit e-mailadres. Tevens heeft mijn collega u een antwoord gestuurd naar het e-mailadres "fdamhuis@xs4all.nl" dat u in uw bericht heeft opgegeven.

U geeft aan dat u inmiddels een nieuw profiel heeft aangemaakt, maar hier ook niet op kunt inloggen. Uit onze gegevens blijkt dat dit profiel automatisch is gesloten door ons systeem, vanwege het IP adres. Ik heb contact opgenomen met de desbetreffende afdeling, zodat zij het profiel "Ferrie_a_516" voor u zullen heropenen, zodat wij uiteindelijk uw Full Membership kunnen overzetten naar dit profiel. Ik hoop dat wij dit voor het weekend nog in orde voor u kunnen maken.

Ik raad u aan verder geen nieuwe profielen aan te maken.

Mijn welgemeende excuses voor het ongemak.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Voor verdere vragen en of opmerkingen verwijs ik u graag door naar ons Customer Care Team, die u kunt bereiken via de "Help" link.

Christine

Lexa Team

Reactie van de melder van de klacht dammie16

5 jaren geleden - Gelukkig. Uiteindelijk vandaag toch snel hersteld. Jammer dat het op deze manier moest

Reactie van de melder van de klacht dammie16

5 jaren geleden - De klacht was sneller hersteld dan verwacht werd, omdat mijn IP-adres geblokkeerd werd. Jammer dat bij eerdere berichten door Lexa kennelijk aan mij gestuurd, het verkeerde emailadres (van de hacker) gebruikt is. Hierdoor leek het er op, dat ik geen enkele reactie kreeg van Lexa. Dat geeft je een machteloos gevoel, omdat je Lexa op geen enkele andere manier kunt bereiken. Nadat ik deze weg gevonden had, werd er snel en adequaat gereageerd. Dank daarvoor

Alle klachten die gemeld zijn door dammie16