Klacht: eenmalige europese domiciliering

op 10 september 2016 over MKBusiness in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een tijd geleden kreeg ik telefoon omtrent een zogezegde enquete i.v.m. besparingen waar ik zou aan deelgenomen hebben. er zou een mail verrzondeworden met de uitleg die ik dan nog eens kon doornemen en eventueel bevestigen of annuleren. Deze mail heb ik nooit ontvangen maar er is Wel geld van de rekening afgegaan. Hier ben ik abosluut niet mee akkoord. Hezelfde geld ookvoor inning van mijn rekening van een bedrag van €49,02 . dit gebeurde reeds meerdere malen voor luckymillions. Ik wil dat dit stopt! Er is altijd sprake van een eenmalige domiciliering. Maar dit blijft duren!

Gewenste Oplossing:

Ik:ben pas tevreden als dit volledig stopt!!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MKBusiness

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MKBusiness nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door dianecrabbe