Klacht: een tand in een bolletje

op 27 mei 2020 over Boni Supermarkten in de categorie Supermarkten

Ik wil een klachte indienen over een tand dat ik in een bolletje heb gevonden. Ik heb deze bolletje in Boni Supermarkt Nijkerk gekocht. En toen kon ik niet meer eten. Er kon iets erger met mij gebeuren. Gelukkig dat ik hem op tijd heb gezien. Wilt u op mijn bericht reageren, anders ga ik naar een andere organisatie een brief schrijven.

Alvast bedankt,
Gkia Kgorgkatze

Ik ben tevreden als u zo snel mogelijk kan reageren

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Boni Supermarkten over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Boni Supermarkten in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Boni Supermarkten een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Boni Supermarkten

Heeft op 28 mei 2020 om 08:33 geantwoord

Beste Gkia,

Wat vervelend dat je iets in je bolletje hebt aangetroffen wat lijkt op een tand. Onze excuses daarvoor. Gelukkig is er niks gebeurd!
Heb je de tand nog bewaard en heb je ook de verpakking nog. Onze leverancier zou dit graag willen onderzoeken.
Zou je dit dan willen afgeven bij de Boni in Nijkerk? Dan zorgen zij dat het bij mij terecht komt. Wil je je hiervoor melden bij een leidinggevende in de winkel, dan lossen zij de klacht gelijk met je op. De uitkomsten vanuit het onderzoek zullen wij te zijner tijd met je delen.

Wij hopen dat je ons nog met de tand en de verpakking kan helpen, maar zo niet dan zien we jou evengoed graag in de winkel zodat we de klacht met je op kunnen lossen.

Vriendelijke groet,
Leonore - Boni Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Gkia