Klacht: Een ring ontvangen die niet bleek te zijn wat ik ik besteld had maar ik krijg mijn geld niet terug

op 19 december 2017 over Glamira.nl in de categorie Internetshops - Sieraden en horloges

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een gouden ringetje gekocht bij glamira.nl maar bij ontvangst bleek het steentjes een smaragd van inferieure kwaliteit te zijn en totaal anders te zijn als glamira op internet laat zien gewoon kleurlois vol met krassen niet glimmend en van inferieure kwaliteit.
Dus heb ik de ring onbeschadigd geretourneerd en mijn geld teruggevraagd maar dat geld geven ze niet terug omdat ik zg een zegel zou hebben verbroken .
Hoe kan je nu een ring passen met een zegel en als ik iets retourneer onbeschadigd heeft glamira zich gewoon te houden aan de wetgeving in Nederland en ik mag iets gewoon mits onbeschadigd retourneren zonder oogave van reden en mijn betaling terugeisen maar daar hebben ze blijkbaar lak aan.

Gewenste Oplossing:

Geld á Euro 480 retourneren anders niet

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Glamira.nl over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Haafkens