Klacht: EDR

op 20 juli 2012 over EDR Incasso in de categorie Incassobureaus

Geachte heer mevrouw

Ik doe deze klachten tegen EDR want ze bedraag mij en ik heb ze mij gevraag om mijn kopie van mijn paspoort te sturen dat heb ik gedaan,maar toch tot op heden heb ik nog geen oplossing met hun vandaag op 20-07-2012 krijg ik telefoontje van hun waar ze mij bedrijg dat ze gaat mij als fraude zetten,ik was hier verbaasd over want ik heb nooit in de regio Van Ummenstraat 64 zwolle Heeft ze mij aan geven dat heb ze bij de woning bouw gevraagd over als ik dat op die adres gewoont heeft.Heb ze mij gezegd dat het woon bouw zegt dat heb ik daar gewoont was voor mij zo weer verbaasd is. Want ik heb aan die kant nooit gewoont.

Zie uw onder het kopie van de mail die ik naar Ziggo getsuurd om mij hier te vertellen hoe is dat bekomen.

Met vriendelijke groeten
M.M.Barry

Geachte heer mevrouw

Ik schrijf deze mail naar ontvagen brieven van EDR Incasso dat ik heb openstand rekening bij uw,maar ik begrijp niet over dat want ik heb nooit een contract bij uw getekend heeft. Wilt uw mij hier over laat weten via mijn mail of telefoon 0032493363651? want EDR bedrijg mij dat mij op fraude te zetten,waar ik niet van weet.

Ik verzoek uw mij snel te antwoorden en hoe is de abonoment is genomen is. op welke idcard is gebruikt is, want ik heb ook nooit op Van Ummenstraat 64/8022 BM Zwolle gewoont. Dus hier voor mij was ik verbaasd over deze stap van EDR.

Ik hoop dat uw mij snel contact nemen.

Met vriendelijke groeten
Mohamed Muntaka Barry

Ik wil dat ze het hun fout slordig administratie van EDR dit is de 2 keer dat EDR mij zo bedrag van.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door EDR Incasso in behandeling genomen

Bericht van EDR Incasso

5 jaren geleden - Geachte heer Barry, Er is sprake van een misverstand. Wij hebben meerdere malen contact met u gehad over uw stelling dat de in onze handen zijnde vordering geen betrekking op u heeft. Nader onderzoek heeft uitgewezen dat er mogelijk sprake is geweest van onjuist gebruik van uw gegevens. Hier is in het telefonisch onderhoud waar u naar refereert op gewezen. Er is geen enkele keer door ons aangegeven dat u fraude zou hebben gepleegd. Wel is uitgelegd dat er wellicht door een derde gebruik is gemaakt van uw persoonsgegevens bij het afsluiten van een overeenkomst. Wij doen momenteel ons uiterste best de zaak uit te zoeken en een passende oplossing te vinden. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u met ons in contact treden via onderstaand telefoonnummer. Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, EDR Credit Services 070-4525328

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat EDR Incasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

EDR Incasso

Heeft op 30 juli 2012 om 08:32 geantwoord

De klacht is afgehandeld en de heer Barry is hiervan op de hoogte gesteld.

Alle klachten die gemeld zijn door Mohamed Muntaka Barry