Klacht: ECR hotel en resort Groot stokkert

op 06 mei 2016 over Voordeeluitjes.nl in de categorie Deal-Sites

Geachte heer, mevrouw,

Onlangs zijn wij drie dagen weg geweest in hotel en resort groot stokkert. Dit is ons heel erg tegen gevallen. Zoals op de website blijkt, ziet het er op de foto’s uit als een kindvriendelijk hotel voor oa. gezinnen. Wat echter bleek; dit is een zorghotel voor oudere mensen (gemiddeld 65-100 jaar), of mensen die door handicap hulp behoevend zijn.
Gezien de leuke familiefoto’s zouden wij hier voor het eerst naar een hotel gaan met mijn zoontje (2,5 jaar).
Tot onze grote schrik waren er geen andere kinderen, enkel bejaarden. Er loopt een compleet team aan verzorgers/verpleegkundige rond voor 24 uurs zorg. Bij bijna elke hotelkamer staat een scootmobiel of po-stoel. Het eten was ook heel erg simpel en aangepast voor de oudere mens.
Voor een 4-sterren hotel HEEL ERG SLECHT.

Om nog maar niet te beginnen over de badkamer met overal muursteunen/toiletsteunen/ alarmtouwen voor de zuster. En het ziekenhuisbed met plaszeil. Vreselijke ervaring voor mijn zoontje die voor het eerst een hotel zou bezoeken.
Als je later gaan googlen, blijkt dat dit bekend staat als zorghotel. Voordelig- uitje spreekt hier niet over. Behalve extra verwarmd zwembad, en hellingbaan. Maar klinkt in mijn oren juist leuk voor kinderen.
Om tot het punt van schrijven te komen; zet naast ERC hotel en resort groot stockeert neer dat het een ‘ZORGHOTEL’ is.
In dat geval hadden wij hier namelijk nooit voor gekozen, ivm mijn zoon.

Mvg,
Fam. Otter

Tegemoetkoming van voordelig uitje.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Voordeeluitjes.nl over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door bianca001