Klacht: Ecco schoenen stinken

op 25 augustus 2017 over Ecco in de categorie Schoenenwinkels

5 mei 2017 heb ik nieuwe schoenen gekocht van Ecco. Mijn eerste paar van dit merk. Ze zijn mooi, ze zitten super lekker en heb ze gekocht voor €99,95. Na 3 weken gingen de schoenen al stinken. Ik twijfelde eerst of ik misschien zweetvoeten zou hebben gekregen en heb mn oude schoenen snel weer aangetrokken. Maar hier nergens last van. Nu heb ik zelfs al schoenendeo gebruikt voor de Ecco schoenen, maar de geur gaat er gewoon doorheen. Het is zelfs zo erg dat mensen vragen waar de geur vandaan komt. Voor mij geen Ecco meer. Ik sta op het punt om ze weg te gooien. Ik vind het echt zonde van het geld.

Ik heb op internet en hier op de site gelezen dat hier meerdere mensen last van hebben met de Ecco schoenen.

Ik zou het fijn vinden als er een compensatie komt. De schoenen zijn nog maar 3 maanden oud.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ecco

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ecco nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Danielluuh