Klacht: eastpack rugzak

op 01 september 2015 over De Wit Schijndel in de categorie Camping & Outdoor

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb in mei een rugzak gekocht. deze is nu al bij het hengsel bijna 90% doorgebroken. in de winkel is de rugzak ingenomen en vertelt dat deze opgestuurd word naar eastpack. krijg geen geld terug en geen vervangend exemplaar. waar is in dit verhaal de garantie van de wit. er wordt gezegt dat zij hiervoor niet verantwoordelijk zijn. wat belachelijk is. het product is tenslotte door hun verkocht. er wordt tevens vertelt dat de rugzak misschien gemaakt wordt. ik ben het hier totaal niet mee eens. zeer slechte service van de wit in schijndel.

Gewenste Oplossing:

geld terug of een nieuwe rugzak.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar De Wit Schijndel over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door De Wit Schijndel in behandeling genomen

Bericht van De Wit Schijndel

5 jaren geleden - Beste klant, Wij hebben van de collega's begrepen dat u de rugzak bij ons heeft ingeleverd en dat deze is opgestuurd naar de leverancier waar deze beoordeeld en eventueel gerepareerd kan worden. De afdeling zal u verder op de hoogte houden over het verloop van de afwerking van uw klacht. Met vriendelijke groet, De Wit Schijndel

Alle klachten die gemeld zijn door rugzak01