Klacht: EA games bedriegt gebruikers met onvolledige upgrade naar Simcity Digital Deluxe

op 26 maart 2013 over EA Games in de categorie Computer Games

Ik heb voor mijn vrouw in de Bart Smit het schijfje met daarop de nieuwe Simcity Limited Edition gekocht.
Later zag ik dat er via Origin online een upgrade kon gekocht worden. De Digital Deluxe upgrade.
Bij deze upgrade staat op de Origin website zelfs identiek hetzelfde hoesje als bij de oorspronkelijke Digital Deluxe Edition. Ook wordt er naar dezelfde naam verwezen wat dus de indruk wekt dat je een echte digital deluxe upgrade (zoals het misleidend ook genoemd wordt) koopt.
Niets is echter minder waar. Na contact met EA kreeg ik te horen dat je eigenlijk enkel de stedensets koopt.
Je game blijft de Limited Edition maar met de extra content.
In het spel zelf zie je nog steeds reclame om, jawel, de upgrade te kopen.
Dit zorgt er dus voor dat ik en zoveel anderen denken dat we de echte Digital Deluxe Edition zullen krijgen met de daar bijhorende extra’s, zoals de exclusieve Diamantje Park dat enkel verkrijgbaar is als je via Origin koopt.
Dit is de klant bewust misleiden. Men schrijft het misschien niet maar men toont onjuiste informatie.
Vooral het hoesje dat van de Digital Deluxe Edition is terwijl je dit nooit zal krijgen.
Deze upgrade had Europese stedenset upgrade of zo moeten noemen. Maar dat had minder opgebracht vermoed ik.

Dat ik krijg waar ik voor heb betaald:
Een echte Digital Deluxe Edition zoals ze laten zien op hun website.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over EA Games

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over EA Games nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door kozzmann