Klacht: Dyson service onbereikbaar

bindabolivar op 30 oktober 2020 over Dyson in de categorie Electronica - Stofzuigers

Bij Dyson ventilator gekocht en betaald, maar na ontvangst niet tevreden enretourneren. Nu begint het bij UPS kon het niet omdat DYSON niet bekend was bij hen. servicedesk van Dyson is onbereikbaar. alleen mailing. maar na dagen mailen en nog steeds geen antwoord van Dyson, heb ik adresgegevens va Dyson opgezocht en daar kwam ik uit op Dyson Amsterdam. daar het pakket aangetekend naar toe gestuurd. nu na vele mailtjes nog steeds geen antwoord wanneer geld terug gestort word. Blijkt dat pakket vanuit Dyson Duitsland was verstuurd. en ze nu aan het onderzoeken waren waar het pakket was omdat ze deze moesten scannen voordat ze konden terug betalen. na wederom diverse mailtjes blijft het stil vanuit Dyson. en na het lezen van de klanten revieuws blijkt dat er nog heel veel mensen met hetzelfde probleem zitten van geen contact te krijgen met Dyson tot het maandenlang uitblijven van terug betaling van het geretourneerde. dit voelt voor mij als oplischting en wan praktijkene bij Dyson

Pakket geretourneerd (aangetekend) naar Dyson Amsterdam.Dus ik heb recht op mijn betaling en wil dit ook zsm ontvangen.
Ik wil niet het slachtoffer worden van de wanpraktijken bij zo een groot bedrijf als DYSON

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dyson

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dyson nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door bindabolivar