Klacht: Dynalogic verzuimt levering.

op 06 juni 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Dynalogic verzuimt een afspraak te maken voor de levering van mijn moeders telefoon. Vorige week woensdag zou deze afgelevert worden, maar helaas werd er vrijwel direct afgezegt. De reden van afzegging: Een sorteerfout. Telefoon naar verkeerd depot (dit vernam ik na doorvragen). Gezien het feit dat de smsdienst van Dynalogic nog wel beweerde dat de bezorger zou komen, heb ik de hele dag bij mijn moeder thuis gezeten, voor de zekerheid. Ook gezien eerdere ervaringen met dit bedrijf. Ik heb vanaf die woensdag iedere dag via fb berichten gestuurd en krijg steeds hetzelfde antwoord, welke ook steeds onbeschofter werden. Het is blijkbaar vreemd dat je je eigendom terug wilt.Tot op heden alleen hetzelfde antwoord en nog steeds geen afspraak. Op mijn klacht ook hetzelfde antwoord. Je hoort het wel wanneer je een afspraak krijgt. Morgen is het een week, terwijl Dr Mobile de telefoon binnen 3 werkdagen zou terugbezorgen, maar helaas gaat dat door Dynalogic niet door!
De openbare bericht functie op fb hebben zij onderhand uitgeschakelt evenals de recensie functie. Best logsich gezien de negatieve toonaard van de berichten en recensies. Ik heb veel meer ernstige klachten gelezen en ik ben dan ook bang dat de telefoon kwijt is ofzo (zij zeggen van niet, maar weten anderzijds eigenlijk ook niets). Je gaat hierdoor het ergste denken.
Dit bedrijf gaat zeer slecht met de klanten om en ik heb niet het idee dat het ze ook maar iets interesseert. Enige compensatie word niet over gerept, maar zou in dit geval het minste zijn wat ze kunnen doen. Dat is natuurlijk als mijn moeder uberhaupt haar telefoon nog terugziet.
Door hun wanpraktijken verdienen ze met hun telefoonnummer 0.45 ct p/m!!! Big buisiness.

Tevreden, pas als de telefoon vandaag of uiterlijk morgen wordt afgelevert!

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

Dynalogic

Heeft op 27 juni 2017 om 14:48 geantwoord

Geachte mevr. Jensen,

Allereerst onze oprechte excuses voor al het ongemak! We begrijpen dat dit een vervelende situatie is geweest voor uw moeder. Nadat de order door was gekomen als sorteerfout, hebben onze collega's hun best gedaan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Helaas heeft dit wegens drukte langer geduurd dan u van ons mocht verwachten.
De reden dat bepaalde functies op Facebook waren uitgeschakeld, heeft ermee te maken dat onze collega's de klanten konden helpen via privéberichten. Dan hoeven zij de klanten niet meermaals aan te spreken op één en dezelfde pagina. We hebben ook begrepen dat u hier ook in contact bent geweest met onze collega's via die privéberichten. We kunnen zien dat zij meermaals contact hebben gehad met de betreffende afdeling zodat u zo snel mogelijk een nieuwe afspraak kon maken! Ze hebben de afspraak op 7-6-2017 kunnen inplannen voor de dag erop. Deze afspraak is gelukkig succesvol verlopen en uw moeder heeft het toestel weer terug.

Het is absoluut niet vreemd dat u het pakket voor uw moeder terug wilde hebben en nogmaals excuses voor het lange wachten hier op!

Mocht u in de toekomst nog vragen hebben betreffende een levering, neem dan gerust weer contact met ons op via Social Media.

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door MJensen