Klacht: Dwangbevel door alleen gebruik digitale communicatie waarvoor nooit aangemeld!

op 12 december 2017 over www.winsten500perdag.com in de categorie Media

Plotseling ontvang ik per post een dwangbevel omdat ik waterschapsbelasting niet betaald heb. Ik heb deze aanslag waterschapsbelasting nooit per post ontvangen EN ik heb mij nooit aangemeld voor het ontvangen van digitale post van Waterschap Amstel Gooi en Vecht.

Nu zit ik dus met dwangbevel kosten omdat Waterschap Amstel Gooi en Vecht zonder mijn goedkeuring (en zonder mij in te lichten) geen post meer stuurt maar digitaal verstuurd. Daarnaast heb ik nooit een email van Mijn Berichten box gehad dat er nieuwe post van Waterschap Amstel Gooi en Vecht zou zijn (terwijl ik wel de optie aan heb staan om per email geïnformeerd te worden als er nieuwe post is).

Indien de dwangbevel kosten en aanmaningskosten kwijtgescholden worden aangezien ik me nooit aangemeld heb voor het ontvangen van digitale communicatie van Waterschap Amstel Gooi en Vecht

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over www.winsten500perdag.com

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over www.winsten500perdag.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ErikJC