Klacht: Dwaling

op 05 juli 2012 over Dental Design in de categorie Mondverzorging

Ik heb sinds 3 jaar een gedeeltelijk kunstgebit, maar het heeft nooit goed gezeten, is uiteindelijk onder gebroken en boven gescheurd. Ik hoorde van de aanbieding bij Dental Design, die had voor 600 euro een nieuwe. Niet wetende, dat dat per kaak was. Ik heb nog gezegd, krijg ik dat vergoed, want ik kan dat anders niet betalen. Hij zou kijken naar mijn verzekering en zei, dat ik 410 vergoed kreeg.Maar ik had al in het begin van het jaar tandartskosten gemaakt, dus er bleef niet veel over.Ik kreeg nu een rekening van 1047 euro,die ik niet kan betalen. Ik heb al een betalingsregeling aan moeten vragen. IK heb een klacht ingediend bij de Organisatie van Ned. Tandprotheticus,die hebben contact gezocht met Dental Design, maar * ontkent alles. Hij zegt, dat hij mij uitvoerig heb verteld wat de kosten zijn, maar zo is het niet gegaan.Hij was te druk met zijn bedrijf te verbouwen, dat hij niet goed heb geluisterd naar wat ik te melden had.
Bijzondere bijstand is afgewezen, omdat ik van te voren had moeten melden, dat dit gebit niet meer te repareren was en ook niet kon wachten tot het volgende jaar. Dit is achteraf niet meer te checken.

Allereerst excuses.Niet dat machtsmisbruik. Welles, nietesspelletje. Laat hij toegeven, dat hij mij niet uitvoerig heeft ingelicht, ik heb niet eens een folder van de aanbieding gezien. Ik had zoveel vertrouwen in die man.
Misschien heeft hij een oplossing. Bijvoorbeeld een brief voor de bijzondere bijstand waarin vermeld staat, dat ik aan een nieuwe prothese toe was en dat het niet een kunsthars kon zijn, maar een metalen frame vanwege mijn harde beet.

Alle klachten die gemeld zijn door zerrit