Klacht: DVD voor in auto

op 09 mei 2016 over NavAudio in de categorie Auto Onderdelen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 28 April bestellen we (in voorraad op de site) dvd voor op de hoofdsteunen met een bedrag van 255,95€ verzending inclusief. In late namiddag van een zekere Remy Telman mail dat product toch niet in voorraad is,wel binnen enkele dagen. Op 4 mei een mailtje terug van deze heer , uw hoofdsteunen zijn vandaag verzonden en komen vrijdag , dus 6 mei bij u aan. Nog steeds op 9 mei niets gezien. Tevoren had ik al enkele keren gebeld voor inbouw dvd’s en gemaild, nooit antwoord op gekregen. Dit bedrijf bedriegt en licht mensen op.

Gewenste Oplossing:

Als ik nu mijn dvd's voor op de hoofdsteunen spoedig heb en een compensatie voor het liegen en bedriegen wat ze hebben gedaan.
Dit kan zo maar niet ongemoeid gelaten worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar NavAudio over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Stephan Ekelmans