Klacht: Duty free

op 28 augustus 2017 over Rotterdam the hague airport in de categorie Luchthavens

Laatst was nog in het nieuws dat het niet verplicht is om je boardingpass te laten zien als je bij duty free wat koopt. Toen ik hier een opmerking over maakte bij de cassiere aan de duty free reageerde ze heel geagiteerd en zeer klantonvriendelijk en ging ze waarempel de persoon na ons helpen en werden we als het ware gewoon aan de kant gezet. Niet klantvriendelijk en het is niet zo dat we weigerden maar er een opmerking over maakten. In de dienstverlenende sector verwacht ik meer van het personeel dat op een vliegveld werkt.

Wanneer het personeelslid haar excuses maakte voor haar onbeschofte gedrag en zich goed op de hoogte laat stellen van hetgeen wel en niet verplicht is.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rotterdam the hague airport

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rotterdam the hague airport nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Adriennetje