Klacht: Dumpen van tuinafval op eigengrond

Yheuvel op 13 april 2018 over De Goede Woning in de categorie Woningcorporaties

Begin februari is er een tuin leeggehaald aan het einde van onze straat de multatulihove in Zoetermeer. De gehele inhoud van deze tuin is op onze inrit, eigen grond door het Hoveniersbedrijf vd spek gelegd. Contact gehad want er is niet eens iets met ons overlegd. Daar hadden ze geen tijd voor werd er gezegd. Ook contact gehad met de woningbouw vereniging en nu 2 maanden later nog steeds niets gehoord. Melding gemaakt bij milieudienst maar wij horen niets van de woningbouw. Waarom wordt er niet netjes naar ons gereageerd. Onze straat is beschadigd door een grote vrachtwagen die na 3 dagen alle tuinaarde kwam weghalen. Onbeschoft gewoon zoals er met ons wordt omgegaan

Reparatie inrit en het feit dat wij geen reactie hebben ontvangen van vd spek en woningbouw de goede woning . Wij zijn geen nummer maar bewoners die niet gehoord worden en zijn hier zeer ontevreden over

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over De Goede Woning

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over De Goede Woning nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door