Klacht: dubbele rekening

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na correctie foutieve factuur, maandblad Sante betaald tot nr.9 van 2016. Nu steeds een rekening en betalingsherrinering. Ik denk dat ik dubbel in het bestand sta. Ik heb ook 2 abonneenummers.Na diverse mails gestuurd te hebben wordt er niet gereageerd.

Gewenste Oplossing:

Contact met mij opnemen. Reageren!!!! Dubbele rekening laten vervallen!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Abonnementenland

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Abonnementenland nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Sante maandblad jaarabonnement dubbele rekening

1 jaar geleden - Eindelijk een reactie via de mail!! Dubbele rekening is komen te vervallen!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Abonnementenland in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Abonnementenland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Abonnementenland

Heeft op 26 april 2017 om 12:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Deze klacht is inmiddels verholpen. Onze excuses voor het lange wachten.

Met vriendelijke groet,
Abonnementenland

Alle klachten die gemeld zijn door Sante maandblad jaarabonnement dubbele rekening