Klacht: dubbele punten

op 27 juni 2016 over Zynga in de categorie Internet Games

Ik speel al jaren farmville2, maar de laatste tijd is het een ergernis aan het worden? Ik ben een eerlijke speler maar dit word in principe gestraft door valsspelers. Heel af en toe stop ik geld in dit spel maar daar stop ik nu mee want het heeft geen enkele zin. Op de markt word je met gemak verslagen en soms met punten dat ik denk’hoe kan dit in godsnaam?? Dus mijn lol gaat er echt vanaf, en de scheppen koop ik nu niet meer, want dat heeft geen enkele zin. Jammer’ maar heb het even gehad en mijn plezier in farmville2 is voor 80% gedaald šŸ™
Hoop dat hier eindelijk iets aan gedaan word’want eigenlijk kost me het geld. Had bijna zelf een sheatprogramma ge installeert maar heb me bedacht… zucht……

Ik zal tevreden zijn als alles eerlijker zal verlopen, maar vooral antwoorden terug krijg, heb al zo vaak een vraag gesteld maar krijg nooit antwoord terug :(

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zynga

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zynga nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jantina12