Klacht: Dubbele nummers ontvangen, abonnement wordt eerder stopgezet dan waarvoor is betaald

op 21 februari 2017 over Abonnementenland in de categorie Tijdschriften

Helemaal klaar met abonnementenland! Reageren niet op mailtjes, zeggen dingen te hebben gecorrigeerd maar niks is minder waar. Nu voor de derde keer het blad dubbel ontvangen terwijl ze aangeven dit te hebben aangepast. Blijkt dus niet zo te zijn. Zeggen dat mijn abonnement over 2 weken is afgelopen terwijl ik dan pas 4 van de 8 nummers heb ontvangen maar wel al voor 8 nummers heb betaald. Heel erg slecht allemaal voor mij 1 keer en nooit weer een abonnement via dit bedrijf!

Als dit wordt opgelost! Zorg er voor dat ik iedere 2 weken 1 nummer ontvang in plaats van dubbel en dat ik recht heb op waar ik voor heb betaald en niet na 4 nummers het abonnement beëindigen. Ik wil mijn geld daarvan terug en koop voortaan wel mijn tijdschriften in de supermarkt.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Abonnementenland

Bericht van

9 maanden geleden - Geachte mevrouw Top, Nummer 4 is het laatste nummer dubbele nummer. Wij hebben het met 6 nummers verlengd zodat u toch de nummers ontvangt waar u recht op hebt. Onze excuses voor het ongemak. Hopende u hiermede voldoende van dienst te zijn geweest. Met vriendelijke groet, Abonnementenland

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Abonnementenland nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Debbie31

9 maanden geleden - Zojuist een mail ontvangen van abonnementenland dat mijn abonnement per direct wordt stopgezet en ik geen bladen meer ontvang. Zoals ik al dacht wordt dit dus niet opgelost!!

Bericht van

8 maanden geleden - Geachte mevrouw Top, Het abonnement is weer geactiveerd. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Abonnementenland.

Bericht van Abonnementenland

7 maanden geleden - Geachte mevrouw Top, Graag willen wij weten of de verzending van Mijn Geheim nu volgens afspraak loopt. In afwachting van uw reactie zodat wij deze klacht eventueel kunnen sluiten. Met vriendelijke groet, Abonnementenland.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Abonnementenland in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Abonnementenland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Abonnementenland

Heeft op 26 april 2017 om 12:44 geantwoord

Deze klacht is inmiddels behandeld,

Abonnementenland

Alle klachten die gemeld zijn door Debbie31