Klacht: Dubbele inschrijving, maar de helft van de apparatuur

op 03 april 2013 over Lijbrandt in de categorie Vaste Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Voor de aanleg van het glasvezel een abonnement afgesloten. Glasvezel liep vertraging op en vlak voor aansluiting overgestapt naar ander abonnement. Lijbrandt denkt nu dat ik 2 personen ben (krijg alle post dubbel), maar aan de andere kant nog geen router ontvangen en geen gratis pluspakket. 6 weken en net zoveel telefoontjes verder nog steeds geen router……

Gewenste Oplossing:

Directe verzending van wifi-router, aanmelding voor gratis pluspakket en zekerheid dat ik geen 2 abonnementen heb lopen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lijbrandt over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lijbrandt in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lijbrandt een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lijbrandt

Heeft op 04 april 2013 om 11:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Petravb,

Wij hebben vandaag telefonisch contact met u opgenomen om uw klacht verder te bespreken.

Wij hebben met u afspraken gemaakt over de facturatie van uw abonnement en het toevoegen van het Pluspakket.

Met vriendelijke groet,

Ruben Smith
Webcare Lijbrandt

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Lijbrandt beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door petravb