Klacht: Dubbele boekingskosten en een foutief pauze arrangement

op 25 september 2017 over Eventim in de categorie Kaartenverkoop

Ik had 9 kaarten geboekt voor 24 september om 16.00 uur. Ik wilde dit graag omboeken naar 12.00 uur. Er was voldoende ruimte, Wat me dat aan moeite en telefoon heeft gekost en hoe divers hier mee om werd gegaan, en het kostte me dubbele boekingskosten, gewoon 9 x 6,85 extra betalen per persoon, alsof het weinig is, Deze boekingskosten zijn zeer hoog. Ik heb gelukkig kunnen omboeken, maar moet wel per direct de nieuwe tickets betalen incl nieuwe boekingskosten, maar moet vervolgens wel 3 dagen wachten tot jullie zo’n groot bedrag terug storten!!!. Ik heb een pauze arrangement geboekt voor 9 personen, krijgen we 8 bitterballen 8 vlammetjes en 8 garnalen, 8 blokjes kaas en van alles 1 te weinig, t stond al op tafel, maar daardoor is t ook snel afgekoeld, te weinig aandacht hiervoor, jammer, deze prijs is ook zeer hoog, voor 1 consumptie en een paar hapjes,

Ik ben tevreden als ik 9 x 6,85 terug zou krijgen en 1x het pauze arrangement wat we te weinig hebben gehad. Een tegoetkoming in de telefoonkosten.

Het verwonderde me te meer, dat ik vorige week nog mail ontving dat je gratis kon upgraden naar een hogere rang, dit bedoel ik dan ivm mijn verzoek om om te boeken, dat dit zo moeilijk ging.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Eventim

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Eventim nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ans Sieverink