Klacht: Dubbele boeking door verkeerde informatie van eigen medewerkers

op 03 augustus 2017 over OAD reizen in de categorie Online Reisbureaus

Dit is bericht is naar aanleiding van al veel contact met Oad. Mijn vriendin en ik hebben een busreis bij oad geboekt voor van Enschede naar Schiphol met de nachtbus. Door ingewikkelde informatie op de website omdat de bus net na 12 vertrekt heb ik geboekt maar dit was niet voor de dag dat wij vertrokken maar een dag ervoor. De buschauffeur nam contact met mij op en na de opheldering zou hij onze boeking naar de volgende dag zetten, hierover zouden we alleen voor de zekerheid nog even moeten bellen de volgende dag of het goed is gegaan.
De volgende dag belt mijn vriendin naar oad en krijgt Kim aan de lijn. Die verteld ons echter dat er zij niks ziet staan en nadat mijn vriendin aan de telefoon het verhaal had uitgelegd wat er voor was gevallen kreeg ze op een nare toon te horen dat we maar pech hebben en er niks anders op zit dan nog een keer te boeken omdat we die avond wel weg zouden gaan.
Nadat geregeld te hebben en dus nog een keer te hebben betaald gaan wij die avond naar de plek waar we worden opgehaald. De bus kwam ons ophalen en de buschauffeur zegt dat we nog moeten wachten op 2 andere personen. Van de naam Papenborg. Maar dat is mijn eigen achternaam. En mijn vriendin heeft op de naam Zoontjes de andere boeking gedaan. Onze reservering was dus WEL overgezet en stond ook op papier. Dat bevestigde dat het dus WEL in het systeem heeft gestaan en deze medewerkster onze niet de goede informatie heeft verstrekt waardoor wij een extra boeking moesten maken en extra hebben moeten betalen. Als ze eerlijk was geweest of beter had gekeken had dat dus niet gehoeven en balen wij hiervan dat we hierdoor 40 euro extra kwijt zijn en voor ons als studenten is dat veel geld! Maar de buschauffeur die ons heeft weggebracht zou het voor ons regelen en als we na onze vakantie zouden bellen naar oad zou het geregeld worden dat we ons geld zouden terugkrijgen.
Hierover gebeld te hebben met Esma die vervolgens zelf toegeeft maar dan dat snel weer intrekt en verward en geïrriteerd overkomt aan de telefoon krijg ik te horen dat ik het geld niet terug krijg door een fout van oad zelf.
Zij hebben ons niet de goede informatie verstrekt waardoor we extra hebben betaald voor niks.

Als we ons geld terug hebben!

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over OAD reizen

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over OAD reizen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Buurenbuur