Klacht: dubbele betaling ASR

op 20 juli 2016 over ASR in de categorie Verzekering

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Als je in het buitenland verblijft,en er is door stomme fout,van een medewerker,een dubbele betaling gedaan?
en je wordt dan bij thuiskomst uit de USA
en je gaat weer bedrijf aktiviteiten oppakken eind mei
en je krijgt dan te maken met incasso ( onrecht bedrijf)
ga ik niet doen,zit in agrarische sector (moeilijke tijden ,maar wel respect naar mekaar)
om dit op te lossen ?

Gewenste Oplossing:

geen INCASSO

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ASR over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ASR in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ASR een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ASR

Heeft op 01 november 2016 om 11:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij hebben het contact met u gehad over de klacht. We vinden het jammer om te horen dat u geen respect ervaren heeft. Voor het gevoel wat hierdoor bij u is ontstaan, bieden wij onze excuses aan. Gelukkig hebt u een overeenstemming bereikt over de behandeling van uw dossier. Wij gaan er van uit dat wij uw klacht hiermee kunnen sluiten. Hebt u nog vragen, dan kunt u altijd contact met ons opnemen. Vriendelijke groet, a.s.r.

Alle klachten die gemeld zijn door directie