Klacht: Droomgaard: Smerige huisjes en luidruchtig

op 30 juli 2017 over Oostappen Vakantiepark in de categorie Vakantieparken

Na lang overwegen en recensies lezen toch maar een vakantie geboekt bij Ooststappengroep: park Droomgaard. Recensies waren niet altijd even best, maar ik dacht en hoopte dat het lag aan de eisen die mensen stelde aan de huisjes.. Zo erg kon het toch niet zijn?
Nou…..
Wat een K mobile homes!
Bij aankomst kreeg werd ik in een ander soort huisje geplaatst dan dat ik had gereserveerd. Toen ik vroeg waarom, kreeg ik te horen dat al die 4 persoons- huisjes eigenlijk dezelfde naam hebben. Ook al staat er op de plattegrond wat anders. Bull shit!. Maar ik wilde geen stampij maken.
In het huisje aangekomen:
– het stonk
– vloerbedekking zat onder de vlekken
– geen stofzuiger te vinden
– lakenpakket zit onder de gore vlekken
– matrassen klein, ik lag met mijn tenen buiten bed ( ik ben toch niet de grootste)
– matrassen… ik sliep op de keiharde vering. (nu beurs dus)
– inventaris niet compleet.
– douchecabine 1 m2.
– bekers en kopjes stonden vochtig in de kast, yak
– mijn waterkoker was een fluitketel! in welk jaar leven we??
– Het is dat ik niet breed ben, maar anders had ik een groot probleem….. kortom echt mega smal en klein.
– zwembad mega klein.
– en dan de regel vanaf 23u parkrust. Nou muziek tot 2 ’s nachts! en niemand die wat komt doen.
Het park op zich is goed, klantvriendelijk, maar de huisjes/camping vreselijk.
Ik verwacht een nette mobile home, normale bedden.Wat een aanfluiting!
Ik ben eerder naar huis gegaan, ik kwam er voor mijn rust. Nou op die bedden en met die herrie om mij heen kon ik de slaap niet vatten. Ik ben nu nog vermoeider dan dat ik er heen ging. Bah!

Als de huisjes schoon zijn en de bedden beslaapbaar zijn. Je wilt toch gewoon kunnen genieten van een goede nachtrust.
Het zou fijn zijn een deel van mijn geld retour te krijgen.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Oostappen Vakantiepark

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Oostappen Vakantiepark nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Pebru