Klacht: droomgaard boeking/veiling

op 16 augustus 2016 over Oostappen Vakantiepark in de categorie Vakantieparken

Geachte Hoofdkantoor van Oostappen.

Ik wil graag een klacht indienen.
We zijn al vanaf vanmorgen 10.00 uur bezig om een geveilde vakantie op de Droomgaard correct te boeken.
Gisteravond hebben we via Ticketveiling een vakantie geveild voor de droomgaard wat betreft een midweek of weekend in een Couwenberg Comfort home we hadden als optie gekozen de midweek van 22 tot 26 augustus.
Vanmorgen kregen we een telefoontje van De Droomgaard dat er geen plaats was in de Couwenberg comforthome in die periode dus kregen we andere optie aangeboden we kozen toen voor de Keizerhuys wat dus 1 slaapkamer minder heeft.
Daarna stuurde ze de openstaande rekening hierin alles staat vermeld maar daar klopte het bedrag van diverse heffingen niet op ticketveiling stond 1.05 pppn en op de rekening stond 1.09 pppn dit zouden ze aanpassen en een nieuwe overzicht sturen wat ze tot nu toe nog niet hebben gedaan maar we konden alles terug lezen op mijnoostappen.nl
We wilde ons inloggen bij mijnoostappen.nl dat ging niet hebben we weer een mail moeten sturen uiteindelijk hebben hun een persoonlijke pagina aangemaakt daar moest ik de medereizigers invullen maar stonden allemaal op volwassenen terwijl we met 2 volwassene en 2 kinderen zijn kon dus de kinderen niet invullen.
Weer een mail gestuurd toen konden we uiteindelijk alleen maar het oudste kind invoeren en de jongste niet dus weer een mail moeten sturen en daarna hadden ze het wel goed veranderd.maar je bent wel 4 mails verder en bijna 3 uur verder.
Toen gingen we alles nalopen of alles klopte en nu blijkt er nog een rekening van 0.64 eurocent open te staan dit is wat ze gecorrigeerd hebben van de diverse heffingen van 1.09 naar 1.05 das 0.04 cent teveel maal 4 maal 4 kom je op die .064 cent.
Ik vind het nu gek dat ik het verschil alsnog moet betalen volgens de persoonlijke pagina oostappen bied iets aan wat vol is geboekt weet niet of dit nu bij ticketveiling is aangepast anders denk ik dat de parken vele mensen die de periode van 22 tot 26 augustus hebben aangegeven moeten bellen en als volg staan de heffingen niet goed op ticketveiling.
Jullie snappen nu wel wat voor ons een leuke vakantie moet worden we eigenlijk wel een beetje klaar zijn met oostappen De Droomgaard.
We ontvangen inmiddels door al onze klachten ook geen mails meer.
Dit vind ik heel ongepast van het kantoor van de droomgaard.
Ik hoop jullie nu voldoende te hebben geïnformeerd

Met vriendelijke groet Familie Opheij.

ik zou tevreden zijn als we een mail ontvangen met de aangepaste bedragen en de kwijtschelding van die 0.64 eurocent.
We zijn inmiddels een hele dag bezig om de vakantie correct te boeken zodat we geen problemen op het park krijgen.
Ik zou het ook fijn vinden als jullie als hoofdkantoor ons iets tegemoet kunnen komen voor al het ongemak wat we hebben gehad nu.

Alle klachten die gemeld zijn door cm.opheij1973@telfort.nl