Klacht: Droogshampoo spuitstuk kapot na 0 x gebruik

op 08 juni 2016 over Schwarzkopf in de categorie Verzorgingsprodukten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste Schwarzkopf,
Ik gebruik al een paar jaar de droogshampoo van Andrelon. Totdat de Andrelon droogshampoo een keer op was bij de drogist, besloot ik die van Schwarzkopf te proberen. Hij was relatief veel duurder dan Andrelon voor maar 150 ml droogshampoo, maar dat maakte niet uit; ik had hierdoor alleen maar hogere verwachtingen. Op de gebruikersaanwijzing stond bij punt 6 een aanwijzing over een verstopping bij het spuitstuk. Ik vond dit al vreemd, het impliceerde dat het spuitstuk wellicht kon verstoppen en dat dit wellicht vaak voorkomt. Een week na aanschaf probeerde ik de droogshampoo voor het eerst, en ja hoor het spuitstuk deed het niet. Ik deed precies wat punt 6 van de gebruiksaanwijzing beschreef, maar het werkte nog steeds niet. De drogist kon er ook niks mee, want ik had geen bonnetje meer. Dus ik kan nu een volle spuitbus droogshampoo weggooien omdat het spuitstuk het niet doet? Erg zonde van mijn geld voor zo weinig ml. Ik had zulke hoge verwachtingen. Naar mijn mening is dit een zeer slechte prijs-kwaliteitsverhouding!

Gewenste Oplossing:

Als ik een nieuwe fles droogshampoo krijg met wel een goed spuitstuk!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Schwarzkopf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Schwarzkopf in behandeling genomen

Bericht van Schwarzkopf

1 jaar geleden - Geachte mevrouw Akozbek, Allereerst onze excuses voor de negatieve ervaring dat u heeft ervaren met ons product. Wij hebben uw klacht goed ontvangen. Inmiddels werd er ook een e-mail verstuurd vanuit info.cosmetics@henkel.com . Mogen wij u vriendelijk vragen om daar perkerende mail te antwoorden. Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en danken u voor uw begrip. Met vriendelijke groeten, Henkel Beauty Care

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Schwarzkopf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Schwarzkopf

Heeft op 21 oktober 2016 om 15:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Akozbek,

Betreffende uw onderstaande klacht hebben wij u op 9 juni 2016 en op 16 juni 2016 een herinnering gestuurd. Tot op heden hebben wij helaas geen antwoord ontvangen, hierdoor zijn wij ook genoodzaakt om uw dossier te sluiten.

Indien u bijkomende vragen heeft kunt u ons altijd telefonisch contacteren op het algemeen nummer 030 607 36 50. Wij zijn elke werkdag bereikbaar van 9u tot 17u.

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Henkel Beauty Care

Alle klachten die gemeld zijn door Esssssss