Klacht: DROOGMACHINE

op 15 juli 2016 over ASOGEM in de categorie Huishoudelijke apparatuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste,

wij hebben een herstellingsaanvraag aangevraagt bij jullie en jullie hebben een afspraak met ons gemaakt en we hebben ook meegedeelt dat de deurbel kapot was en dat de werknemer moest bellen als hij voor de deur zat maar we hebben geen enkele telefoon binnen gekregen en vervolgens stond er in de post een papiertje waarop stond dat bjullie langs gekomen en na een week stond er eeen boete van ongeveer 80 euro en er stond er bij dat het vervoerskosten waren.

Gewenste Oplossing:

Beste,

Ik zou tevreden zijn als jullie de boete annuleren en dan een nieuwe herstellingsaanvraag zouden aacepteren

Gegroet

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ASOGEM

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ASOGEM nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door saleh.rana