Klacht: dronkenschap van nu 44

op 03 augustus 2016 over Vestia in de categorie Woningcorporaties

vanmiddag met de honden booschappen gedaan zag buurman met iets van een bierblik kon niet gelijk wat doen omdat ik de honden bij had en gelijk buurvrouw op nr 40 ingeschakeld toen kwam ook die vrouw van die dronkenman naar beneden ze zei geen politie ge politie wel dus gebeld voor politie ik vind het een vies goor ruikende portiek geworden in het begin van hun verleden is hij door dronkenschap weggehaald door polite hele buurt keek mee ik woonde er net toen een stinke vuilniszak wat achteraf van hun bleek te zijn ook gepies waar ze uiteindelijk mijn honden de schuld gaat geven dit doen mijn honden en mensen steunen en bezorg ook zo min mogelijk overlast. dat weten ze. maar dit vind ik duidelijk wel overlast en ben bang dat ik daar last van ga krijgen. Mijn advocaat weet hiervan

Misschien een andere woning. Want de portiek is behoorlijk stinkerig aan het worden en vies je durft niets beet te pakken door verhuizing van nr 46 is het behoorlijk tot erg vies en moest met in hond naar de dierenarts om een splinter uit zijn pootje te halen dus weer dure grap zou fijn vinden een opkap buurt voor het poeriek ze zijn toch al aan het verveen en die mw saundersis een echte goede hulp voor deze wijk ze vond het niet nodig om te komen ze zat al op gesprek bij polie daar is ze goed in denk ik in plaats van het echte probleem aan te pakken .maar ik ben zo wie zo bang geworden ik weet niet of hij buiten dronkenschap gevaarlijk is want dat gaat vaak samen ben bang

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vestia

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Vestia in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door 00998877