Klacht: Drie stoelen besteld, slechts twee stoelen ontvangen

op 10 april 2020 over EL Vidas in de categorie Meubelwinkels

Ik heb drie lichtgrijze stoelen besteld. Deze zijn op dinsdag 31 maart geleverd. In plaats van 3 lichtgrijze stoelen zijn er 2 lichtgrijze zittingen afgeleverd en 4 paar poten (1 zitting te weinig, 1 paar poten teveel). Sinds 31 maart zijn we elke dag aan het bellen en mailen. Op 8 april zouden ze de lichtgrijze zitting afleveren en 1 paar poten retour nemen. Er kwam inderdaad iemand van Post NL die leverde een donkergrijze zitting (verkeerde kleur!) en deze nam de extra paar poten niet retour. De klantenservice is waardeloos en geeft keer op keer aan dat ze het zullen opnemen met de juiste afdeling en dat ze de e-mails doorsturen naar de juiste afdeling maar tot op heden nog steeds geen resultaat. Bovendien geven ze niet uit zichzelf enige vorm van updates.

Ik wil 1 x een lichtgrijze zitting ontvangen en wil ook dat ze de donkergrijze zitting en 1 paar poten gelijktijdig en bovendien kosteloos retour nemen zodat dit eindelijk is opgelost. Het is geen hogere wiskunde.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over EL Vidas

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over EL Vidas nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door JoeyCarys