Klacht: Drie jaar na opzegging opeens spooknota’s

op 14 oktober 2016 over ZakelijkeNummers.nl in de categorie Vaste Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na in 2013 de dienst te hebben opgezegd ontvang ik sinds een paar weken zogenaamde nota’s uit 2015. Meerdere keren gebeld en gemaild en nu is de laatste reactie dat zij binnen 30 dagen op de mail beantwoorden maar wel de openstaande facturen moeten betalen want anders beantwoorden zij ook niet de mail. Wat een vertoning…

Gewenste Oplossing:

Als ik geen zogenaamde herinneringen meer ontvang.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar ZakelijkeNummers.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ZakelijkeNummers.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ZakelijkeNummers.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ZakelijkeNummers.nl

Heeft op 13 juli 2017 om 17:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer Kooman,

Mijn excuses voor de late reactie. Als ik het goed heb, is uw klacht inmiddels opgelost en bent u overgestapt naar een andere provider. Mocht u nog vragen hebben of als er iets is wat nog niet opgelost is, kunt u mij bereiken op oplossingen@zakelijkenummers.nl of op dit platform.

Hartelijke groet,
Fleur Meesters, MTTM

Alle klachten die gemeld zijn door jkooman