Klacht: Dreiging met incasso na betaling

op 27 januari 2018 over Abonnementenland in de categorie Tijdschriften

Na mijn opzegging van het blad Koken en Genieten kreeg ik een aanbieding om lid te blijven. Ik heb toen besloten om nog een jaar lid te blijven en heb mijn abonnement via hun pagina per ideal betaald.
Nu krijg ik een dreigbrief met belachelijke administratiekosten + 6 % extra kosten over deze kosten + extra kosten. Ik heb ze al een keer een e-mail gestuurd over het niet op tijd sturen van mijn blad en daarop kreeg ik geen reactie, maar kunnen wel een dreigbrief sturen. Ik heb al op 4 december 2017 betaald en heb hiervan bewijs. Dit is echt een heel vervelend bedrijf. Ik zeg ook daarom meteen mijn abonnement op.

Wanneer ze hun excuses aanbieden en deze fout corrigeren.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Abonnementenland

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Abonnementenland nog niet in behandeling is genomen.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Abonnementenland in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Abonnementenland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Abonnementenland

Heeft op 08 februari 2018 om 14:27 geantwoord

Geachte mevrouw Wolthuis,

Wij hebben uw bericht ontvangen.
Onze welgemeende excuses voor deze gang zaken.
De fout is inmiddels gecorrigeerd.

Abonnementenland.

Alle klachten die gemeld zijn door Rechtvaardig222