Klacht: Dreiging deurwaarder

op 14 december 2017 over Mediation Agency in de categorie Adviesbureau

Hedenmiddag eerst telefonisch gesprek en daaropvolgend onderstaande e-mail

Geachte

Naar aanleiding van ons telefoongesprek bevestig ik hierbij dat wij het volgende met u overeen zijn gekomen:

U krijgt voor de laatste keer de mogelijkheid van Voordeligwinkelen om de totaalsom van € 142,- te betalen. Om onze klanttevredenheid te waarborgen willen wij er dan voor zorgen dat u de extra kosten zoals rente en incassokosten niet meer hoeft te betalen. Na ontvangst van uw betaling zullen wij er zorg voor dragen dat uw dossier wordt gesloten.

De betaling dient gedaan te worden op

IBAN: NL53BUNQ2XXXXX205 6614 50
BİC: BUNQNL2A
t.n.v. Onlinewebstore B.V.

Als u de betaling heeft gedaan verzoeken wij u om een betaalbewijs te mailen naar info@mediationagencybv.com onder vermelding van uw naam zodat wij uw dossier kunnen afhandelen. Indien u de betaling heeft gedaan

Ik ben mij nergens van bewust met desbetreffend bedrijf.
Ook heb ik tussentijds geen herinneringen van het bedrijf mogen ontvangen.

Ik zou het prettig vinden als u hier achter aan kan gaan en wellicht een passende oplossing kan aandragen.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Mediation Agency

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Mediation Agency nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rob Hagg