Klacht: dreigen te betalen

op 10 december 2015 over MKBusiness in de categorie Incassobureaus

wij krijgen steeds van Cashback 1 of andere rekening van iets?? waar ik me afvraag wat dan? om het verhaal kort te maken heb ik casback bericht gestuurd dat ik niets van ze nodig hebt, dagen later krijg ik bericht dat ik uitgeschreven ben, paar weken later weer bericht dat er een rekening open staat, weer bericht gestuurd en later bericht gehad dat we waren uitgeschreven, een maand later mkbusiness komt om de hoek kijken, dat dit bedrijf zich alleen al laat lenen voor dit soort bedrijven begrijp ik al niet maar dit begint me wel heel veel de keel uit te hangen, voor mij? geef het adres maar even van Cashback, ga ik zelf wel even langs

Wanneer dit soort bedrijven eens begrijpen dat dit in deze tijd heel vervelend is dat dit soort (mensen) een ander tot aan het bot te vervelen met dit soort zaken, heb mijn tijd voor belangrijkere zaken nodig!!
het is altijd Jan met de pet, ga liever het tuig in Den Haag lekker lastig vallen!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MKBusiness

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MKBusiness nog niet in behandeling is genomen.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MKBusiness in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MKBusiness een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MKBusiness

Heeft op 14 juni 2016 om 10:38 geantwoord