Klacht: drap onder in het kopje

op 13 juli 2018 over Nestlé in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nestlé

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nestlé nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Nestlé

4 maanden geleden - Beste heermevrouw De Witte, Hartelijk dank voor je bericht waarin je laat weten dat de nieuwe receptuur van NESCAFÉ GOLD je tegenvalt. Onze NESCAFÉ GOLD is vernieuwd. Door de toevoeging van fijngemalen hoogwaardige koffiebonen (3%) komt de zachte smaak en het rijke aroma van de koffie nog beter vrij. Het residu dat je in het kopje ziet, zijn de fijngemalen koffiebonen. Voordat wij een nieuwe variant introduceren, laten we deze altijd testen door consumenten. Bij de meerderheid van de testers viel onze nieuwste innovatie in de smaak. Het spijt me te horen dat de receptuur je toch tegenvalt. We zullen dit doorgeven aan de marketingafdeling. Mochten er veel vergelijkbare reacties over binnenkomen, dan zou de receptuur aangepast kunnen gaan worden. Met vriendelijke groet, NESTLE NEDERLAND Tonny

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Nestlé in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nestlé een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nestlé

Heeft op 16 augustus 2018 om 10:32 geantwoord

Beste heer mevrouw De Witte,
Hartelijk dank voor je bericht waarin je laat weten dat de nieuwe receptuur
van NESCAFÉ GOLD je tegenvalt. Onze NESCAFÉ GOLD is vernieuwd. Door de
toevoeging van fijngemalen hoogwaardige koffiebonen (3%) komt de zachte
smaak en het rijke aroma van de koffie nog beter vrij. Het residu dat je
in het kopje ziet, zijn de fijngemalen koffiebonen. Voordat wij een
nieuwe variant introduceren, laten we deze altijd testen door consumenten.
Bij de meerderheid van de testers viel onze nieuwste innovatie in de
NESTLE NEDERLAND
Tonny

Alle klachten die gemeld zijn door watwillenjullienou