Klacht: Dramatische ervaring met lampenwebshop. nl te Laren

op 19 juli 2012 over Lampenwebshop.nl in de categorie Verlichting

Omdat philips onlineshop de ecomoods lampen niet kon leveren werd ik door een medewerker van philips customercare doorverwezen naar de Lampenwebshop. Daar zouden de lampen in voorraad zijn. Op 5 juni 2 ecomood lampen besteld. en betaald via ideal. Mail ontvangen dat de bestelling in behandeling was en de betaling ontvangen. 8 dagen later gebeld hoe het zat. Lampen waren niet in voorraad maar ik zou bij binnenkomst direct gemail worden. Weer twee weken later een mail waar de lampen bleven. Antwoord was dat er overleg was met de leverancier en ik direct een mail zou krijgen als ze er waren. Dat was dus al 27 juni. op 10 juli heb ik ten einde raad de bestelling geannuleerd en mijn geld terug gevraagd. Sinds die dag is er geen enkel contact meer mogelijk met de lampenwebshop. Op internet vond ik een dezer dagen de echte reviews over deze zaak. Daar ben ik niet vrolijk van geworden. Vandaag 13 juli heb ik een mail gestuurd naar thuiswingel.org of zij willen bemiddelen omdat ik begin te vermoeden dat ik ben opgelicht. Die mail gaat ook naar lampenwebshop, maar tot op heden geen enkel resultaat. Zij gebruiken wel het logo, maar staan niet in de ledenlijst. Ik raad iedereen af ooit zaken te doen met lampenwebshop. De lampen heb ik inmiddels in huis via het lampenpaleis in Oosterhout (NB). Binnen 3 dagen in huis ondanks ook zij de lampen niet in voorraad hadden

Mijn Geld terug. Dat is € 207, 92.

Alle klachten die gemeld zijn door fdeswart