Klacht: drama hotel

op 18 juli 2012 over OAD reizen in de categorie Online Reisbureaus

Na aan gekomen te zijn in hotel magnific in gumbet,s,nachts om half drie met een groep van 7 personen,waar onder mijn dochter met twee kleine kinderen,bleek dat er geen kamer was voor mijn dochter met twee kinderen.De andere personen hadden wel een kamer,maar vraag niet wat voor kamers.Kamers met beschimmelde matrassen,muren en een lucht die niet te harden was.Na diverse keren gebeld te hebben naar onze hostess Kelly v/d voorde van oad stonden wij s,morgens om 7 uur nog in de lobby met twee kleine kinderen zonder geslapen te hebben,en nog steeds geen hostess.De emoties liepen zo hoog op dat mijn dochter besloot om ;RED MIJN VAKANTIE te bellen en te mailen.Na ons probleem te hebben uitgelegd werd ons verzocht overal foto,s van te maken en deze te bewaren omdat Alberto Stegeman met zijn team in spanje en portugal zat.Na weer gebeld te hebben met oad en vertelde dat wij alberto stegeman hadden gesproken schrok onze hostesszo erg dat ze gelijk naar het hotel kwam,en haar excuus aan bood.Na een inspectie van onze kamers ,waarvan zij zo schrok dat wij uiteindelijk 3 nieuwe kamers kregen s,middags om 5 uur.Als wij niet alberto stegeman hadden in geschakeld hadden wij er nu nog gestaan.Erna kregen wij steeds briefje,s op onze deurof we het nog naar ons zin hadden en als er problemen hadden konden we gelijk bellen.Wij hebben alles bewaard en bewijzen van en hopen dat dit verder word uitgezocht

wij willen als compensatie een tegoed koming van de eerste paar dagen waar wij helemaal niets aan hadden,en het onbegrijpelijk vinden dat er hollandse reisorginisaties zijn die dit hotel in hun progamma opnemen,want over diverse dingen heb ik het nog niet eens gehad

Alle klachten die gemeld zijn door dramatic